2021-05-09

肺炎系列 (574) 香港特式的沉默

起初他們豁免抵港人士接受強制檢疫 [註一],
因為我沒有去外國回香港,我唔清楚;

接著檢疫酒店漏洞,交叉感染 [註二],
因為我沒有去檢疫酒店,我睇唔到;

後來檢測承辦商不達標,不斷發生假陽性假陰性 [註三],
因為我不是檢測人員,我唔知道;

此後有假陽性個案的密切接觸者,被接受隔離 [註四],
因為我不是假陽性個案,也不是密切接觸者,唔關我事;

最後,他們奔向我來,由於大廈有一個人帶變種病毒株,全幢大廈所有住戶被撤離,接受21日強制檢疫 [註五],
... 我說話了,喺呢個moment,要爆喇 [註六]:
  • 批評當局安排混亂;隔離營物資短缺、居住環境欠理想,膳食質素不能接受,更一度肚瀉,職員的態度欠佳 [註七至八]。 
  
相信政府。其他事情,我唔知、我睇唔到、唔關我事、我唔清楚 [註九至十一]。

  

參考資料

 
陳沛然字
 

沒有留言:

發佈留言