2020-01-30

肺炎系列 (卅三) 天災人禍


超過90名護士請病假

局長,你在1月28日,政府記者會上說,醫護人員並不孤單,冀謹守崗位。

1月26日至29日,4日內有4間醫院,超過90名護士請病假,報紙寫,部份請假護士主要抗議政府未有全面封關禁止內地人來港 [註一]。

你是護士,你有什麼說話想跟請病假的護士講,給你30秒。

 

為天災救人,心甘命抵。

呢幾日除咗有多個醫護工會要求政府封關 [註二],以控制疫情蔓延,而多個醫護人員亦已陸續請病假,好遺憾,到咗呢刻,政府仍然無動於衷!

有前缐醫生同我講:「為天災救人,佢心甘命抵;但為人禍犧牲,佢死不瞑目!」

   

講就天下無敵,做就無能為力。

無論公立醫院或私家診所醫護防疫裝備嚴重不足,市民更四處撲口罩、消毒洗手液。

你貴為食衛局局長,根本無做過野,我地只是見到你日日開會,由朝開到晚,然後見記者 [註三]。講就天下無敵,做就無能為力。宜家無人再信你,之前你否認、不排除,轉過頭全部係錯,例子如:曾經唔呼籲戴口罩、不排除人傳人風險 [註四]。


參考資料

[註一] 肺炎系列 (廿九) 有個別醫院護士請病假 2020-01-29
[註二] 肺炎系列 (廿二) To 封 or not to 封, that is the question. 2020-01-28

陳沛然議員上
2020年1月

沒有留言:

發佈留言