2020-06-16

雙彩虹




今天全日在醫院工作,在門診照顧病人,和做了個很有挑戰的膽管鏡。
黃昏回到立法會開會,然後在辦事處閉關為第三本書校對時,看到雙彩虹。



創世記 9:12-16

12 神說:我與你們並你們這裡的各樣活物所立的永約是有記號的。
13 我把虹放在雲彩中,這就可作我與地立約的記號了。
14 我使雲彩蓋地的時候,必有虹現在雲彩中,
15 我便記念我與你們和各樣有血肉的活物所立的約,水就再不氾濫、毀壞一切有血肉的物了。
16 虹必現在雲彩中,我看見,就要記念我與地上各樣有血肉的活物所立的永約。

12 And God said, “This is the sign of the covenant I am making between me and you and every living creature with you, a covenant for all generations to come:
13 I have set my rainbow in the clouds, and it will be the sign of the covenant between me and the earth. 
14 Whenever I bring clouds over the earth and the rainbow appears in the clouds, 
15 I will remember my covenant between me and you and all living creatures of every kind. Never again will the waters become a flood to destroy all life. 
16 Whenever the rainbow appears in the clouds, I will see it and remember the everlasting covenant between God and all living creatures of every kind on the earth.”

我上了100毛。 去埋連登。

沛然上

沒有留言:

發佈留言