2019-01-31

醫院認證的後遺症


大部份人都只睇事情嘅片面,只係唱好,講願景,我話好多事都有兩面,甚至立體。醫院認證就係一例,公營醫院去攞Q嘜(認證)已經R晒頭,係咪有Q嘜可以吸引多啲客?做咗十年認證自我感覺良好以為提升咗,但係市民和其他人唔覺得囉。

因為醫院認證,令好多步驟都多口咗份指引、有份清單表格要填,就算聲稱停咗認證,指引同清單表格仍然繼續。做前線嘅邊有時間睇指引吖,清單表格焗住填,一個簡單入院個案,護士同事要填10份表格16版紙,仲未計藥,時間就用係文件上。

1. Patient assessment form (3 pages)
2. Supplementary note of electronic patient assessment form (1 page)
3. Fall risk assessment and prevention record (1 page)
4. Pressure injury prevention and care record (2 pages)
5. Generic care plan for (2 pages)
6. Pre discharge care plan (2 pages)
7. Checklist for patient discharge (2 pages)
8. Patient notes (1 page)
9. Vital signs observation chart (1 page)
10. Peripheral intravascular access device assessment and care plan (1 page)

我重申,醫生護士天職係照顧病人,唔係幫管理層填文件、入電腦,求下你放番啲人、俾番啲時間我哋照顧病人啦。

我邀請各位中高層落嚟落手試吓收一日症,填吓自己設計嘅表格。另外我建議做個「減省清單表格運動」,必定士氣提升。

沒有留言:

發佈留言