2022-05-15

勿當奴包,名字好攪笑,又幾好食。

是咁的,我上次去友利冰室 X 勿當奴太子分店,覺得乳豬卡邦尼意粉好好食。所以帶很喜歡吃卡邦尼意粉的女兒去另外一間觀塘分店。

星期日,便經過駿業里,唔太塞,無停死。未到偉 業發現日升在駿業街,友利。

我們,點解要返觀塘,星期日要返教會,唔會去觀廣。

我要行入冰室,逃離人類荒謬,就用我的雙手,指吓餐牌,叉蛋飯、卡邦尼。左右分流,間鋪幾十個人客,站在我的身後,生意好就無愁沒憂。焗豬扒飯、加飲品,就已經,很足夠。

(註:我返開教會的。)


乳豬卡邦尼意粉,是他們的名菜,出名到我放上圖在面書,幾分鐘內有幾十個留言認得來自友利冰室。卡邦尼意粉熱焫焫,好有誠意。乳豬,脆皮,有網民說只有三舊乳豬太少,我反而覺得份量剛剛好,再多乳豬會太肥太膩。喜歡吃卡邦尼意粉的女兒也給予高度評價。


叉燒炒蛋飯,好足料,好大舊叉燒,叉燒唔硬。如果可以減少醬汁份量,更好。


勿當奴包,名字好攪笑,又幾好食。豬柳包叫豬柳強 Strong Pig,魚柳包 英文名是 Fish & Cheap。勿當奴包餐,包薯條和汽水。我們點了火辣辣雞腿包,好辣,好味。


鮮茄焗厚切豬扒飯,即叫即焗,所以要等十幾分鐘,可以接受。豬扒勁多也厚切,豬扒份量多到吃不完。菠蘿好像不是罐頭菠蘿,鮮茄和芝士很香口。

總評
味道:好好味;
環境:整齊;
服務:店員有禮貌;
衛生:也好。

友利冰室 X 勿當奴
觀塘駿業街56號中海日升中心地下HJK號舖

沒有留言:

發佈留言