2022-04-28

食豆腐火腩飯要配茶記,是潮、是唏噓、也是定律。


有一天,我自己一個坐喺茶記食火腩飯,有網友一望隻八邊形碟就認到係基隆茶餐廳,本來我覺得自己係孤獨,突然覺得呢個世界也有知音人。

基隆下午茶餐,有豆腐火腩飯,$38。下午茶份量唔太大,火腩有好多件,最重要是有脆皮、腩肉唔硬、無骨,一口一件腩肉,腩肉滲出中年的唏噓。

我叫咗杯凍檸茶,望住杯入面黃色既檸檬,有好多塊檸檬,我望唔透,點解啲網民咁勁,望隻碟就認到邊間餐廳。我望唔清究竟呢個世界仲有幾多野我係掌握到,好迷茫。

我離開間茶記,俾錢既時侯發覺有個大嬸都食緊火腩飯。我望住佢,佢望住我,我地互相點點頭。我好感動,原來呢個世界仲有人係同我有相同既諗法,大家都係支持小店,

總評
味道:食豆腐火腩飯要去茶記,是定律;
環境:太子特色小店;
服務:服務好,上菜快;
衛生:可以;
價錢:性價比高。


太子界限街24號地舖


沒有留言:

發佈留言