2022-04-25

春卷即叫即炸好脆,蝦餃皮薄餡靚。


早上睇完門診,下午遲了吃午餐,突然想去太子一間出名的點心店。餐廳位置看似偏僻,可是距離港鐵太子站 A 出口,只是步行約3分鐘。


走進餐廳裡,店員姐姐說:「醫生,好耐無見。」 (我心想,咁都認到?)

坐下點了菜,食物很快來到,當我在拍照時,店員姐姐又說:「你咁樣影,唔知啲人估唔估到,駛唔駛俾啲提示?」


影了相,我將上圖放在面書,網民實在太強勁:
  • 一分鐘後,已經有人憑上圖猜到,徐記廚房點心。
  • 又有網友話,認得張枱的痕跡都認到啦,駛鬼俾貼士咩。
  • 另一網友說,張點心紙真係好明顯呀。
  • (我心想,咁都認到?)
言歸正傳
春卷,即叫即炸,很脆脆、又熱烘烘的,又有蝦,好足料。
蝦餃,好好味呀。皮薄、筷子夾而不破,餡靚,好多蝦,又彈牙。
北菇滑雞飯,飯很熱很軟熟,可以接受。我每次來都會叫一次。


今次,第三次寫食評:

總評
味道:點心即叫即蒸,好味;
環境:太子站旁的小店,大概有40個位;
服務:上菜速度幾快,店員很有禮貌;
衛生:OK
抵食:都算幾抵食

徐記廚房
太子花園街239號地舖

沒有留言:

發佈留言