2018-01-26

不加資源,變出人手的建議


加床不加人,年年如是,難怪同事灰心。

我曾經建議各位高層,在冬季6星期裡,每星期將一個會議移去非高峰期月份,騰出時間去一個三小時的門診 (或急症室睇非急症)。

我們總部有16名超高層、800多名顧問醫生。每人多走一步,每星期開少一次會,幫手額外多睇一個三小時的門診 。每星期800個門診多了人手,6星期便是5000個門診,如果一個門診睇20症,便有10萬病人受惠。

有人幫手睇門診,前線的醫生便有空間多留在病房和急症室,舒緩「冬季流感最高峰」情況。

我先飲為敬 (先做為敬),自己每星期額外多看一個不是自己專科的門診,撑同事。這就是不用加資源,在特定時間變出人手的建議。

誰敢奉陪?一年只是幫手加六個門診而已,很務實的建議。

#我是行動派
#我的興趣是腸胃肝臟科專科醫生
#唔通我識睇糖尿又話你聽咩,#其實睇咗十幾年糖尿
#成日話去開會究竟開咗啲乜呢
#邊個夠我開得多會,#星期一至六立法會都有會開,#有時同一時間開緊兩個會。


陳沛然醫生議員上
一八年冬

沒有留言:

發佈留言