2021-07-14

立法會委員會,張宇人田北辰精采對答。

今早立法會委員會,精采對答。

張宇人: 「竟然有兩個新界西議員, 鄭松泰和田北辰教政府若果張宇人的修訂通過,叫政府收回條例...」

田北辰: 「上次我講醫生洗唔洗考試,係講緊文件第17段海外啱啱大學畢業,未受專科培訓的醫生,要不要考個試,我不知海外考試的水平,唔係啱啱張宇人指名道姓話我要求一個在外國已經操刀好多年的專科醫生嚟香港考試,簡直不知所謂,莫名其妙,如果我地啲議員嘅質素連咁都聽唔清楚,我都唔知將來香港點辦...」
(詳情請參考立法會網站會議錄影片段。)

《2021年醫生註冊(修訂)條例草案》委員會

沒有留言:

發佈留言