2021-11-27

店員姐姐哈哈大笑

是咁的,上次我將一幅相放在面書,說踢完波,自己一個人食晚餐。竟然有網友看圖竟能說出餐廳名字。

今次仲誇張,我在面書說在太子某點心店食晚飯。竟然有網友在留言區又估到,徐記廚房。有無攪錯呀,咁都估到?

香茜牛肉腸 ($29),即叫即蒸,腸粉很軟,幾滑,只需要加少少豉油,已經好食。茜味不多,我給中上的評價。

北菇滑雞飯 ($29),雖然只是一般,但是飯很熱很軟熟,可以接受。


黃金流沙包 ($20),流沙很流沙,也很金,流沙包要親熱食。


香煎蘿蔔糕 ($25),有蘿蔔,煎得也香。


栗米南瓜豬骨粥 ($23),粥好黃,少少南瓜,無豬骨味。好味,追加了一碗。


我在面書寫:
今晚在太子某點心店食晚飯,店員姐姐問我:「你係咪靚仔醫生?」
我答:「我係醫生,不過唔係靚仔。我走食力派路線,不是偶像派。」
逗得店員姐姐和太太哈哈大笑。然後她細細聲向我說:「多謝你。」


總評
味道:中上;
環境:太子站旁的小店,大概有40個位;
服務:即叫即蒸,上菜速度幾快;
衛生:OK
抵食:都算幾抵食

徐記廚房
太子花園街239號地舖
港鐵太子站 A 出口, 步行約3分鐘                 
 

沒有留言:

發佈留言