2023-10-11

以巴又衝突

以巴又衝突?唔關我事;
巴勒斯坦哈瑪斯在贖罪日戰爭50週年發動大規模突襲以色列,我唔清楚;
以色列反擊展開大轟炸,我唔知道;
雙方互相發射了數千枚火箭彈導彈,幾百人死亡、幾千人受傷,我睇唔到;
有些人:「我嘅訴求就係想返工,冇其他。」「我要去支持夜繽紛食辣燒賣。」

以巴又衝突,巴勒斯坦定巴基斯坦?唔關我事;
以色列媒體目擊靠近加沙邊界的社區卡法阿扎遭到屠村,最少發現200具屍體,當中包括40名嬰兒,我唔清楚;
歐盟代表批評以色列,列封鎖加沙地帶,中斷對區內食水、糧食和電力供應,並向當地發動猛烈空襲等行動,是違反國際法及不人道,我唔知道;
衝突至今雙方累計3000人死亡,我睇唔到;
很多人:「我嘅訴求就係想返工,冇其他。」

沒有留言:

發佈留言